Centru de ajutor

Intrebari frecvente

Statusul comenzii poate sa fie verificat in contul dvs. de client in sectiunea "Comenzi"


Daca doriti sa efectuati modificari comenzii va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa contact.skymap@gmail.com

Dacă doriți să schimbați ceva după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin intermediul formularului de contact sau direct la numarul de telefon 0727073901 . Perioada de livrare poate fi întârziată. După efectuarea plății, aveți foarte puțin timp, deoarece în general tablourile sunt printate la scurt timp după primirea comenzii.

Dacă doriți să vă schimbați adresa de expediere după finalizare, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin intermediul formularului de contact sau la numarul de telefon 0727073901

 

Dacă este posibil, vom ajusta adresa de livrare. Perioada de livrare poate fi întârziată. Vă rugăm să rețineți că vă trimitem comanda către producție imediat după finalizare. Acest lucru ne permite să garantăm livrarea rapidă.

Veți primi factura comenzii pe e-mailul pe care l-ați furnizat în timpul finalizării comenzii.

 

Notă: Nu vom include o factură în colet.

Obiectivul nostru principal este să vă oferim numai hărți tipărite de înaltă calitate. Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau la numărul de telefon 0727073901

 

Dacă ați făcut o greșeală de ortografie, nu ezitați să ne contactați. Dacă nu v-am produs deja harta, vom fi bucuroși să vă schimbăm detaliile hărții stelare.

 

Vă rugăm să rețineți că, odată ce am trimis comanda dvs. la producție, nu vom putea anula comanda dvs. Vă rugăm să găsiți toate detaliile în politica noastră de anulare.

Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii imediat după ce ați plasat comanda la noi.

 

Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare, cel mai probabil a ajuns în spam sau ați introdus o adresă greșită.

 

Iată un mic ghid de depanare pentru a vă ajuta să găsiți problema:

 

(1) Verificați-vă dosarul de spam pentru un e-mail cu subiectul „Sky Map Romania – Comanda dvs. a fost primită!”

 

(2) Dacă e-mailul nu se află în dosarul dvs. de spam, verificați dacă ați introdus o adresă de e-mail greșită, verificând comanda dvs. pe pagina noastră de stare a comenzii.

 

(3) Dacă toți pașii de mai sus eșuează, vă rugăm să ne contactați.

Daca ati primit produsul deteriorat in orice forma va rugam sa ne contactati cat de repede posibil pe urmatoarele canale:


Facebook: Sky Map

Instagram: @skymap.ro

Telefon: 0727073901

În general produsele ajung la tine în maxim 2 zile lucrătoare. Pentru unele locații termenul de livrare poate fi de până la 7 zile lucrătoare.

Da, putem sa expediem pe tot teritoriul României.

Colaborăm cu FAN Courier și DPD.

Da, imediat ce comanda este procesată și ridicată de către curier o să primești pe mail un număr de urmărire al coletului.

Da, livrăm harta stea într-o cutie de ambalare neutră. Acest lucru este util, dacă doriți să transmiteți cadoul direct celui drag.

Nu, nu includem o factură în pachet. Veți primi factura pe emailul pe care ni l-ați furnizat atunci când ați comandat.

Da, tablourile noastre  sunt ambalate cu atenție cu o hârtie de protecție și expediate în siguranță în cutii de carton dur. Acest lucru asigură că harta dvs. ajunge fără daune de transport.

• Poster de inalta calitate (+240 gsm)

• Cerneala rezistenta UV

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Transport RAPID in 2-4 zile lucratoare

• Numar de urmarire colet (AWB) inclus

• Print pe material canvas de inalta calitate (340 gsm)

• Produs sustenabil(Certificat FSC®)

• Rama robusta din lemn (2cm)

• Cerneala rezistenta UV

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Transport RAPID in 2-4 zile lucratoare

• Numar de urmarire colet (AWB) inclus

• Rezolutie inalta fisier JPG & PDF

• 5907×8268 px | 300 DPI

• Culorile sunt gestionate pentru cele mai bune rezultate de imprimare

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Fisierele le primesti pe adresa de email

Calitatea înaltă și longevitatea fac parte din promisiuniile noastre către clienți. Din acest motiv, folosim tehnologie actuală de printare cu setări de calitate maxime. 

Da, hărțile noastre stelare sunt corecte. Am dezvoltat un software care ne permite să calculăm cu precizie cerul înstelat pentru orice loc, dată și oră. Folosim cataloage de stele germane și europene (de ex., Catalogul Hipparcos de la Agenția Spațială Europeană) pentru a localiza și cartografia cu precizie cerul nopții la momentul tău magic.

Da, organizăm campanii de reduceri frecvent așadar urmărește-ne pe Instagram @skymap.ro pentru a beneficia de reduceri exclusive.

Acceptăm plata ramburs direct la curier, în unele cazuri puteți achita și cu cardul direct la curier.

Aveți și opțiunea de a achita direct cu cardul online prin intermediul MobilPay.

Factura o primiți direct pe email-ul furnizat atunci când ați plasat comanda.

Până în prezent, nu există restricții majore la serviciul nostru.


Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați gratuit prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numărul de telefon 0727073901

Noi, la Sky Map, dorim să vă asigurăm că luăm toate măsurile necesare pentru a respecta liniile directoare ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale autorităților locale privind COVID-19. Prioritatea noastră este siguranța clienților, angajaților și partenerilor noștri. Avem la dispoziție resurse în toate facilitățile noastre pentru a ne asigura că monitorizăm proactiv situația și răspundem cu criterii adecvate de escaladare, aderând la sfaturile guvernului.


 

Luăm o serie de măsuri de precauție și acțiuni de atenuare; inclusiv:


Continuăm să promovăm bune practici de igienă personală și dezinfectare și curățare sporită în atelierul și birourile noastre.

Curățarea regulată a tuturor echipamentelor și a zonelor comune.

Promovăm „distanțarea socială” și, prin urmare, cerem să limităm interacțiunile personale strânse și să încercăm să reducem densitatea într-un spațiu de lucru comun. Prin urmare, am implementat mai multe schimburi și în unitățile noastre de producție.

Efectuăm diligență în lanțul nostru de aprovizionare pentru a atenua în mod proactiv întârzierile.

Dorim să vă asigurăm că ne adaptăm operațiunile la provocările situației actuale pentru a satisface în continuare nevoile clienților noștri și a menține aprovizionarea cu produsele și serviciile noastre, având în vedere circumstanțele extraordinare.


 

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați gratuit prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numărul 0727073901

Setările cookie-urilor de pe acest site sunt setate să „permită rularea tuturor cookie-urilor” pentru a vă oferi cea mai bună experiență. Vă rugăm să faceți click pe Accepta Politica pentru a continua să utilizați site-ul.

Pre-loader