Cum te putem ajuta?

Comanda ta

Unde îmi pot verifica statusul comenzii?

Statusul comenzii poate sa fie verificat in contul dvs. de client in sectiunea "Comenzi"


Daca doriti sa efectuati modificari comenzii va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa contact.skymap@gmail.com

A fost de ajutor acest articol? 0 8

Pot schimba datele de pe hartă?

Dacă doriți să schimbați ceva după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin intermediul formularului de contact sau direct la numarul de telefon 0310051963 . Perioada de livrare poate fi întârziată. După efectuarea plății, aveți foarte puțin timp, deoarece în general tablourile sunt printate la scurt timp după primirea comenzii.

A fost de ajutor acest articol? 1 1

Cum pot să schimb adresa de livrare?

Dacă doriți să vă schimbați adresa de expediere după finalizare, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin intermediul formularului de contact sau la numarul de telefon 0310051963

 

Dacă este posibil, vom ajusta adresa de livrare. Perioada de livrare poate fi întârziată. Vă rugăm să rețineți că vă trimitem comanda către producție imediat după finalizare. Acest lucru ne permite să garantăm livrarea rapidă.

A fost de ajutor acest articol? 0 1

Unde pot să găsesc factura?

Veți primi factura comenzii pe e-mailul pe care l-ați furnizat în timpul finalizării comenzii.

 

Notă: Nu vom include o factură în colet.

A fost de ajutor acest articol? 0 2

Pot să anulez comanda?

Obiectivul nostru principal este să vă oferim numai hărți tipărite de înaltă calitate. Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau la numărul de telefon 0310051963

 

Dacă ați făcut o greșeală de ortografie, nu ezitați să ne contactați. Dacă nu v-am produs deja harta, vom fi bucuroși să vă schimbăm detaliile hărții stelare.

 

Vă rugăm să rețineți că, odată ce am trimis comanda dvs. la producție, nu vom putea anula comanda dvs. Vă rugăm să găsiți toate detaliile în politica noastră de anulare.

A fost de ajutor acest articol? 2 1

Nu am primit email de confirmare

Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii imediat după ce ați plasat comanda la noi.

 

Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare, cel mai probabil a ajuns în spam sau ați introdus o adresă greșită.

 

Iată un mic ghid de depanare pentru a vă ajuta să găsiți problema:

 

(1) Verificați-vă dosarul de spam pentru un e-mail cu subiectul „Sky Map Romania – Comanda dvs. a fost primită!”

 

(2) Dacă e-mailul nu se află în dosarul dvs. de spam, verificați dacă ați introdus o adresă de e-mail greșită, verificând comanda dvs. pe pagina noastră de stare a comenzii.

 

(3) Dacă toți pașii de mai sus eșuează, vă rugăm să ne contactați.

A fost de ajutor acest articol? 0 3

Am primit produsul deteriorat

Daca ati primit produsul deteriorat in orice forma va rugam sa ne contactati cat de repede posibil pe urmatoarele canale:

Facebook: Sky Map

Instagram: @skymap.ro

Telefon: 0310051963

A fost de ajutor acest articol? 2 0

Livrare și transport

Care este timpul de livrare?

În general produsele ajung la tine în maxim 2 zile lucrătoare. Pentru unele locații termenul de livrare poate fi de până la 7 zile lucrătoare.

A fost de ajutor acest articol? 4 1

Exprediați în toată România?

Da, putem sa expediem pe tot teritoriul României.

Colaborăm cu FAN Courier și DPD.

A fost de ajutor acest articol? 0 2

Primesc număr de urmărire pentru colet (AWB) ?

Da, imediat ce comanda este procesată și ridicată de către curier o să primești pe mail un număr de urmărire al coletului.

A fost de ajutor acest articol? 1 0

Expediați într-un ambalaj neutru?

Da, livrăm harta stea într-o cutie de ambalare neutră. Acest lucru este util, dacă doriți să transmiteți cadoul direct celui drag.

A fost de ajutor acest articol? 1 0

Includeți factura în colet?

Nu, nu includem o factură în pachet. Veți primi factura pe emailul pe care ni l-ați furnizat atunci când ați comandat.

A fost de ajutor acest articol? 1 0

O să ajungă în siguranță coletul?

Da, tablourile noastre  sunt ambalate cu atenție cu o hârtie de protecție și expediate în siguranță în cutii de carton dur. Acest lucru asigură că harta dvs. ajunge fără daune de transport.

A fost de ajutor acest articol? 1 0

Informații produse

Poster - Informatii produs

• Poster de inalta calitate (+240 gsm)

• Cerneala rezistenta UV

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Transport RAPID in 2-4 zile lucratoare

• Numar de urmarire colet (AWB) inclus

A fost de ajutor acest articol? 0 0

Canvas - Informatii produs

• Print pe material canvas de inalta calitate (340 gsm)

• Produs sustenabil(Certificat FSC®)

• Rama robusta din lemn (2cm)

• Cerneala rezistenta UV

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Transport RAPID in 2-4 zile lucratoare

• Numar de urmarire colet (AWB) inclus

A fost de ajutor acest articol? 3 0

Format digital - Informatii produs

• Rezolutie inalta fisier JPG

• 5907×8268 px | 300 DPI

• Culorile sunt gestionate pentru cele mai bune rezultate de imprimare

• Pozitia stelelor pe cer este 100% reala (Catalogul Hipparcos)

• Fisierele le primesti pe adresa de email in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii

A fost de ajutor acest articol? 3 0

Oferiți print de calitate?

Calitatea înaltă și longevitatea fac parte din promisiuniile noastre către clienți. Din acest motiv, folosim tehnologie actuală de printare cu setări de calitate maxime. 

A fost de ajutor acest articol? 0 1

Harta stelelor este exactă?

Da, hărțile noastre stelare sunt corecte. Am dezvoltat un software care ne permite să calculăm cu precizie cerul înstelat pentru orice loc, dată și oră. Folosim cataloage de stele germane și europene (de ex., Catalogul Hipparcos de la Agenția Spațială Europeană) pentru a localiza și cartografia cu precizie cerul nopții la momentul tău magic.

A fost de ajutor acest articol? 6 1

Plata și reduceri

Există reduceri de care pot sa profit?

Da, organizăm campanii de reduceri frecvent așadar urmărește-ne pe Instagram @skymap.ro pentru a beneficia de reduceri exclusive.

A fost de ajutor acest articol? 1 0

Ce metode de plată sunt disponibile?

Acceptăm plata ramburs direct la curier, în unele cazuri puteți achita și cu cardul direct la curier.

Aveți și opțiunea de a achita direct cu cardul online prin intermediul MobilPay.

A fost de ajutor acest articol? 0 0

Unde găsesc factura?

Factura o primiți direct pe email-ul furnizat atunci când ați plasat comanda.

A fost de ajutor acest articol? 0 0

Informații COVID-19

Informații livrare

Până în prezent, nu există restricții majore la serviciul nostru.


Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați gratuit prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numărul de telefon 0734355732

A fost de ajutor acest articol? 0 0

Proces de producție și siguranță

Noi, la Sky Map, dorim să vă asigurăm că luăm toate măsurile necesare pentru a respecta liniile directoare ale Organizației Mondiale a Sănătății și ale autorităților locale privind COVID-19. Prioritatea noastră este siguranța clienților, angajaților și partenerilor noștri. Avem la dispoziție resurse în toate facilitățile noastre pentru a ne asigura că monitorizăm proactiv situația și răspundem cu criterii adecvate de escaladare, aderând la sfaturile guvernului.


 

Luăm o serie de măsuri de precauție și acțiuni de atenuare; inclusiv:


Continuăm să promovăm bune practici de igienă personală și dezinfectare și curățare sporită în atelierul și birourile noastre.

Curățarea regulată a tuturor echipamentelor și a zonelor comune.

Promovăm „distanțarea socială” și, prin urmare, cerem să limităm interacțiunile personale strânse și să încercăm să reducem densitatea într-un spațiu de lucru comun. Prin urmare, am implementat mai multe schimburi și în unitățile noastre de producție.

Efectuăm diligență în lanțul nostru de aprovizionare pentru a atenua în mod proactiv întârzierile.

Dorim să vă asigurăm că ne adaptăm operațiunile la provocările situației actuale pentru a satisface în continuare nevoile clienților noștri și a menține aprovizionarea cu produsele și serviciile noastre, având în vedere circumstanțele extraordinare.


 

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați gratuit prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numărul 0734355732

A fost de ajutor acest articol? 0 0